Monday, October 8, 2012

Tonton Bola Sepak Movie Drama Anime Dengan Online Streaming

Tengah hari ni saya nak share pasal live streaming bola. Saya minat bola sepak, tetapi saya tidak langgang TV astro jadi susah sikit bila nak tonton perlawanan bola sepak luar negara seperti LA LIGA, EPL dan sebagainya.



Disini nak share satu website yang menawarkan LIVE STREAMING membolehkan kita tengok perlawanan bola sepak sacara online di PC/laptop. kita boleh pilih sukan ape yang kita nak tengok. Dengan syarat kita mempunyai akses internet dirumah. dan yang lebih penting ialah internet laju. kehehehehehe..

Ini website untuk menonton suka dengan live streaming:
URL: http://www.lshunter.tv/football-live-streaming-video.html

Live streaming bukan hanya tumpu pada sukan sahaja. terdapat banyak lagi website lain yang membolehkan kite menonton movie, anime, drama secara online. Saya listkan website yang saya pernah dan selalu gunakan..

TONTON ANIME/KARTUN
url: www.animecrazy.net/

TONTON PELBAGAI
url: www.crunchyroll.com/
url: www.hulu.com/ <-- Perlu guna VPN kerana website ni hanya boleh buka kat UK


p/s: ade banyak lagi website yang menyediakan live streaming. anda hanya perlu rajin search kat google. saya share ape yang biasa gune sahaja. =)




Share:

0 comments:

Post a Comment